Melodifestivalen eller inte ??!

2010-02-06 / 16:35:37
Nu är jag hemma från jobbet.. kändes braaa segt att gå upp klockan 6 en lördagsmorgon för att åka iväg o jobba kan jag ju tala om... inte en enda biljävel (förutom jag då..) var ute på vägarna! Såå.. det tog mig typ 5 minuter att ta mig till jobbet idag, när det brukar ta runt 15 annars. Smidigt o bra ! Så borde varje dag se ut :D

Nu är det middagsdags och idag ska jag äta LASAGNE !
Det finns nog ingen bättre maträtt än pasta i alla former..
Jag älskar pasta!
Tänk er bara, pasta med köttfärssås, pasta carbonara,
pasta pesto, lasagne, lasagnette, tortellini, ravioli.....
Och klassikern - makaroner med köttbullar !
Jajaa.. min point här är alltså att jag nog aldrig kommer tröttna på pasta :P
Jag kanske egentligen föddes som italienare?? :O
Hmm.. vem vet ?

Ikväll börjar Melodifestivalen också kl 20.00.. brukar ni se på det? Asså jag har nog varit ganska smått ointresserad av Melodifestivalen måste jag erkänna.. det är klart att om det är på någon kanal som jag bläddrar förbi så kanske man stannar upp o kollar på just det avsnittet, men jag har aldrig varit den som har följt Melodifestivalen....

Dagens dilemma: Titta på Melodifestivalen eller inte ?

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: