Vårdcentralen här kommer vi !

2010-04-28 / 12:12:26
Idag är Leon hemma från dagis igen.. allt är som vanligt med andra ord.. han har sovit JÄTTEdåligt inatt, o gnällt i princip HELA natten.. så jag är gaaanska utvilad idag..

Han hade 39,6 i feber imorse. SUCK SUCK SUCK. O han verkar ha ont i öronen så jag misstänker att han har fått öroninflammation.. Nu har han sovit en stund o febern va nere på 38,5. Helt plötsligt är han jätteglad, snackar, busar o är allmänt skitpigg.. helskumt det här alltså.. men bokade iallafall tid på vårdcentralen så dom får kolla hans öron o i så fall fixa antibiotika eller nånting.. det här går bara inte längre.. tur att jag är ledig idag.... Har fan aldrig hört om någon annan unge som har blivit sjuk så ofta som Leon.. snacka om grov otur asså....

Jag har suttit hela förmiddagen o kollat mobiler, läst recensioner osv.. o jag har verkligen jättesvårt att bestämma vilken telefon som är bäst.. alla har ju sina för o nackdelar.. men det jag vet iallafall är att jag vill ha en touch mobil!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: