Semester beviljad !

2010-04-27 / 23:12:50
YES !

Idag fick jag mina semester ansökningar beviljade ! :)

Jag fick fråga typ 100 gånger om hur det gick till med min semester , eftersom Leons dagis har stängt v 29-31 o det inte finns nåt alternativt dagis att sätta honom på, så måste antingen Jonny eller jag va hemma den tiden med honom. O blanketten till dagis ska vara inlämnad 3:e Maj om vilka veckor i sommar Leon skulle vara borta.

Så jag hade lite smått panik eftersom jag fortfarande inte visste om jag fick ha semester dom veckorna eller inte, men som sagt, nu är det fixat! Vecka 29-32 har jag semester :D yeey! Sen tog jag ledigt midsommarhelgen också, skulle ha jobbat då, fick ledigt då också :D

O den 4:e Maj ska vi ha personalmöte. Då får jag nog svar på en massa spännande frågor... :D Det känns som att alla bitar börjar falla på plats när det gäller jobbet! Hoppas bara det blir likadant med Leon o hans rutiner med dagis också.. (jag menar att han slipper va sjuk hela tiden)

Han har varit så himla söt idag min älskade skruttis :)

När jag kom till dagis o hämtade honom så såg han mig inte först, han satt o lekte i sandlådan med hink o spade o va grymt koncentrerad. Jag gick till o med o satte mig på huk framför honom, han såg mig inte iallafall.. okej SÅ liten är jag faktiskt inte ! Men.. sen började jag prata med honom, då kollar han upp o ser att det är jag o i princip flyger upp i min famn o börjar vinka hejdå hysteriskt till dagisfröknarna... haha.. han visste minsann att det var dags att gå hem :D o så gav han dagisfröken en puss :)
Han hade varit så duktig på dagis o så glad.. Sovit lunch i 3 timmar.. Dagisfröken var tvungen att väcka honom tillslut, annars hade han fortsatt sova.. haha.. what can u say? Leon brås på sin far..... ;)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: