Gaaaah!!!

2010-04-07 / 19:11:43
Ibland kan man bara bli tokig...
Man kan känna att man håller på att tappa greppet...
Man vill bara sluta ögonen och önska att allt ska bli bra.
Njuta utav att våren faktiskt är på väg...
Njuta av att jag fått ett jobb där jag har regelbundna, fasta och normala arbetstider..
Känna att allt flyter på som det ska....
Men nej.

Med andra ord : Leon har blivit dålig igen .
Tacka GUD för att Jonny har tagit pappaledigt resten av denna vecka , för att det inte fanns så mkt för honom att göra på jobbet . Jag fattar bara inte... när ska det ta slut ?
Han hann alltså nu efter påsken gå EN dag på dagis . Sedan började han snora o hosta igår , o har sovit jääättedåligt inatt . Vaknat upp , gråtit, somnat om, vaknat upp, gråtit, somnat om... typ.
Känner mig jätteutvilad idag. Verkligen.
Så han fick vara hemma från dagis idag , o tur var väl det , för nu har han 39,1 i feber .
SUUUUCKKKK !!!!!

Han är pigg i övrigt , som typ alla barn är .. men nyser, hostar (ibland så mycket att han knappt får luft), snorar o har feber . Allt som va så bra nyss ! Han var hur pigg, glad o frisk som helst. Men som sagt, EN dag på dagis hann gå.. innan helvetet kom tillbaka . Jag blir så arg !
Min lilla kille - varför kan han aldrig få bara vara frisk ?

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: