Städ-mani ?

2009-09-28 / 21:21:09
Idag har jag som sagt mått PISS. Av någon konstig anledning. Men har dock märkt att Leon har hostat, nyst o snorat idag så det kan ju vara han som är boven i dramat o har smittat mammsen sin.. känner mig fortfarande seg men lite bättre iaf. Får se hur jag mår imorgon, ska iaf ringa till jobbet på morgonen.. o mår jag bra kanske jag kan få ett kvällspass imorgon.. JAG VILL JU INTE VARA HEMMA FRÅN JOBBET. Men jag gillar inte att vara ifrån Leon för mkt heller.. menmen..

Idag har jag o Jonny varit JÄTTEDUKTIGA här hemma. Har diskat en diskmaskin o torkat av hela diskbänken, tvättat två tvättmaskiner o hängt upp det. Köpt en ny dammsugare o dammsugit hela lägenheten + moppat, o skakat mattor o dammat o torkat av allt. Så nu är det rent i varenda vrå här hemma! (Nästan..) Aja.. får se hur länge det håller sig. Jag jublar iallafall över att Jonny denna gång INTE hade sönder varken golvmopp eller dammsugare. :D

Idag har Leon varit JÄTTE mammsig. Jag har inte kunnat gå ifrån honom en meter för då har han blivit jätte jätte ledsen =/ Han har verkligen protesterat om han inte har fått suttit i min famn.. i princip HELA tiden. Han har krupit efter mig o tar tag i mina byxben, ställer sig upp o riktar armarna upp mot mig (för att jag ska ta upp honom).. Sötis..! Men det har ju resulterat i att jag knappt har kunnat göra nånting vettigt idag.. eftersom att han ska vara hos mig hela tiden.. lillprutten :) Nu sover han som en stock i sin säng iaf sedan 30 minuter tillbaka :)

Nu blir det till att koppla av o njuta av att det luktar rent här hemma! Sedan blir det kudden.. :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: