Kl 05:43 en tisdagsmorgon ..

2009-09-01 / 05:48:33
shiiiiiit vad trött jag är. Känns som att mina ögon är som två förstoringsglas för jag försöker anstränga mig att SE.. Idag börjar första introduktionsdagen på nya arbetet. Spännande.

O jag ska som sagt ta min rumpa ner för första gången på århundraden ner till den kollektiva trafiken om ungefär 40 minuter. ÄNNU mer spännande. O sedan mina kära vänner, skall jag vandra MITT INNE I STAN, och hitta från tunnelbanan till ett ställe på Hagagatan. Mmm. Jag som SÅ ofta e i stan o promenerar liksom. Eller kör bil. Jaa ni som känner mig vet ju hur BRA jag hittar i stan. DET ska bli ännu mer spännande... o se om jag ens hittar fram till jobbet alltså. Jobbet klarar jag nog, men fasen för o försöka hitta i stan.

Dock har jag gjort mig förberedd o skrivit upp mina tågbyten jag ska göra, o vilken tid dom går. Kommer till och med ta ett tidigare tåg nu på morgonen, bara för att va säker på att jag ens kommer fram till min destination i tid. Sedan har jag även ritat upp en liten karta över hur jag ska gå när jag e framme i stan.. he he he... nej vet ni, det här kommer nog gå bra. Hoppas jag. E ni inne i stan idag såhär på morgonkvisten o ni ser en vilsen liten själ springa omkring som en nackad höna omkring 07:02 inne vid Odenplan kan ni ju alltid säga hej. För då är det liksom jag.


O sist men inte minst : Wish me luck today ! :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: