Det här med jobbet dåra... jaaa...

2009-09-05 / 20:51:35

...nu är det så att jag faktiskt inte tog det dära nya jobbet inne i stan. Jag var på introduktionen i 3 dagar där och ja, man kan väl säga att det räckte gott o väl för min del för att säga tack för mig och adjö. Att i spöregn gå, eller som jag nu fick göra, cykla omkring inne på Birger Jarlsgatan, och alla andra gator jag inte minns för den delen (utan regnkläder) och bli blöt mellan bena varenda gång man lämnar cykeln för att sadeln har blivit dyngsur, mina skor läckte in så det kändes som att jag plaskade omkring i en fiskdamm, mina (OBSERVERA) JÄTTEtunna (ljusgrå) mjukisbyxor var självklart genomblöta, och dessutom inte ljusgrå längre.. dom hade helt plötsligt antagit en mörkgrå nyans.. lite här o var. PLUS att det såg ut som att jag hade gjort i brallan. Något smink kvar i ansiktet var det inte att tala om, tvärtom så hade hela min eyeliner smetats ut över hela ansiktet, så jag såg mera krigsmålad ut. Tack för den.

OCH, inte nog med det. Sådär vacker skulle jag alltså åka hemåt kl 23 en fredagskväll. Ni kan nog tänka er själva att jag fick rätt mycket blickar och uppmärksamhet av allmänheten denna fagra natt. Det var ingen riktig höjdare faktiskt... so to speak liksom.

Åh, igår fyllde Amies son Elias 1 år! Lillkorven har blivit så stor! O idag var jag Jonny o Leon på kalas hemma hos dom, hann dock inte stanna så länge eftersom att jag skulle börja jobba kl 15.. =/ det var lite trist faktiskt, hade vart kul om grabbarna hade fått leka me varandra längre :)

Bilder kommer när jag laddat upp dom från mobilen.

Och igår var vi på Norrvikens outlet :) igen. Vi åker typ dit varje gång dom mailar... det e så himla roligt. O det e helt nya (oprovade) kläder som dom rear ut, både dam -herr och barnkläder. Fast mycket billigare! Det är provkollektioner det är därför det e så billigt! Ni borde åka dit om ni får chansen, man kan göra mycket fynd.. men man måste va snabb, för det e alla andra, så saker tar slut rätt fort om man inte passar på... Vilket fall som helst, jag köpte en kjol o en sjal åt mig, en t-shirt åt Jonny, o sedan fick, självklart, Leon en massa kläder. Man kan ju liksom inte låta bli :)

Pappa köpte en jacka åt Leon o Janette köpte bodys + byxor, själv handlade jag en pyjamas o 2 bodysar till honom. Sedan fick pappa syn på en mössa åt Leon som han inte kunde låta bli att köpa, så han sprang in i affären igen bara för att köpa den... (tack pappa..!) :) haha den va ascool.. ni ska få se bilder på Leon i den också sen :)

Ne nu ska jag faktiskt ta en cigarett. Tjingeling!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: