Dag 2 under upplärning....

2009-09-02 / 22:20:29
....eller ja, upplärning vet jag väl inte om man kan kalla det kanske. Jobbet kan jag ju redan. Men det är ju alla nya människor man ska träffa.... o som sagt, FRAMFÖRALLT, att hitta inne in the big city. Jag har försökt memorera gator o korsningar o till o med lyktstolpar så jag blivit helt snurrig i skallen. Nu har officiellt ALLA hjärnceller hoppat ut ur mitt huvud o ner i en gatubrunn någonstans inne vid Odenplan.....

MEN... jag tror jag grejjar detta! Introduktionen igår + idag har gått jättebra, o imorgon ska jag gå introduktion på kvällen. :) Har redan fått en liten minimap utskriven åt mig så jag e redo på Fredag, då det är min första ensamma arbetsdag. Oh jag ber verkligen till GUD att jag hittar, o hinner i tid till folk...

Det kommer nog gå bra, tror jag! :)

Jag trivs verkligen med mitt andra jobb, även fast alla ställen har sina för o nackdelar.... men det är ju sådant man får ta! O jag tycker det nya jobbet verkar vara jättebra också, så jag kommer nog trivas där med! Jag sa ju upp mig ifrån växeln i Fredags förra veckan, kan inte ha 3 jobb.... o om jag har möjlighet att få en fast tjänst med ett jobb jag verkligen trivs med, så varför ska man ens tveka?.. Nej nu blir det en cigarett o sedan hopp i säng. Jobbat 13,5 tim idag så jag känner mig lite.... trött.

Trivs ni med era jobb?! :) Tell me!

HEJ
Kommentarer!
Postat av: Anonym

hur lyckas man fixa TRE jobb under en finanskris undrar jag?? bara du tessan som kan!! :)

Kommenterat - 2009-09-02 / 23:25:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: