Depp ...

2009-05-07 / 18:06:32
Usch idag har jag känt mig OTROLIGT jävla deppad. Har tänkt alldeles för mkt på saker o ting....

Har börjat fundera på riktigt nu hur det ska bli med min mammaledighet... När jag ska börja jobba på riktigt, hur mycket jag ska jobba.... om jag ska söka flera jobb, När ska Jonny vara hemma... hur länge jag ska vara ledig, när ska Leon börja på dagis.... O vilket dagis??! Jag vill inte bara sätta honom på vilket dagis som helst... han ska inte bli en i mängden.. det vill inte jag... det ska vara ett BRA dagis... O hur det ska funka alltihop..
Usch det är en enda röra i min skalle....

För allt vad jag vill vara hemma med Leon o inte missa en minut med honom så måste jag ju samtidigt tjäna pengar.... Ibland suger verkligen livet när man tänker på det från den vinkeln... att man inte kan njuta ordentligt av att precis ha blivit mamma o vara hemma med sitt barn utan ständigt oroa sig för att ekonomin ska gå ihop.... Vad är det värt??!? USCCCHH

Anyway,
Idag har vi varit ute på Gålö o grillat korv :)
Leon fick äta lite mosad banan o nu börjar han fatta att han inte ska spotta ut maten utan att han faktiskt SKA och KAN svälja o bli mätt.... dock blir han väldigt arg o upprörd ibland när han är för hungrig o ska få puré... då är ingenting bra... eftersom purén inte kommer ner lika snabbt i magen som vällingen gör så blir allt en enda ond cirkel... men det kommer väl I guess :) Men tålamod är som sagt inte riktigt min grej......... (!!)

Imorgon blir Leon 4 månader :) Lillprutten. Nästa vecka ska vi ner till BVC på 4 mån-kontroll, ska bli intressant o se hur mkt han väger nu o hur mkt han har vuxit.... jag kan ju bara känna genom att bära på honom nu börjar kännas som att bära på en heffaklump.. HAN HAR BLIVIT TJOCK :D !!!

Lite bilder som jag o Amie har tagit på grabbarna :) (Elias o Leon) Våra grabbar börjar bli stooora nu ! :D








Kommentarer!
Postat av: Mickan

Hihi! FAn va söt Leon är! Hur fick du till det första kortet?!

Kommenterat - 2009-05-07 / 23:32:46
Postat av: Anonym

Gammelfasters lillplutt ni måste komma över en helg nu så jag får gulla med honom.KRAM LILLAN

Kommenterat - 2009-05-08 / 08:50:46
Postat av: Ulko

Sååååååååååå sjukt söt han är!! Gud va vi måste ses

Kommenterat - 2009-05-09 / 07:43:48  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thx babes!

MICKAN: Amie tog dom dära korten med hennes kamera så ingen aning hur hon fick till dom haha :) hon kanske borde bli fotograf?

LILLAN: Jaaa klart att vi ska komma över! Vi får höras av o bestämma någon helg, nästa kanske?

ULLIS: Jaaa vi måste ses! Nu är det ju snart sommar o allt! Vad har du för planer under sommaren?

Kommenterat - 2009-05-09 / 14:30:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: