Är detta möjligt....

2009-05-08 / 14:27:25
Är det möjligt att man kan sakna sin lilla bebis trots att han bara varit borta i 1½ timme???! Jag håller på o saknar mig SJUK efter Leon nu...

Meningen idag var ju att Leon skulle få vara hos sin farmor o farfar, dom skulle ta med honom ut till landet o ha honom över natten tills imorgon, så att jag o Jonny kan få hitta på nåt skoj ikväll.... men nu börjar jag fundera på om det var värt det... Men jaja, det kanske går över om en stund... jag har redan varit inne vid hans lilla säng o bäddat den ren tills imorgon, fixat hans kläder, diskat hans flaskor m.m.... sen har jag faktiskt vart inne o luktat på hans snuttefilt också... bara för att den luktar "Leon".... är detta normalt? I don't know...

Well well, jag antar att Ove o Ann (Jonnys föräldrar) kommer få stå ut med att få ett o annat samtal ifrån mig idag för o höra att allt är okej med Leon.... haha.. man måste ju bara ;D eller så börjar jag bli knäpp?! :D

Sååå, vad ska vi göra ikväll då? Fredag o allt. Hmm..

Vi har inget planerat sådär speciellt... har ingen lust att gå ut på krogen... så det blir nog kanske till att köpa hem lite vin o nåt annat gott o mysa framför tv:n eller nåt... We'll see :)

Nej nu måste jag göra mig i ordning så Jonny kan komma o hämta mig o skjutsa mig till Bandhagen där han så fint har parkerat min bil så jag kan hämta upp den o ta mig någonstans... hrrm.. orkar inte sitta här helt ensam i lägenheten längre... blir bara sjukare efter Leon då.... måste hitta på nånting ! Tjaråå
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: