Tillbaka !!

2009-07-12 / 12:17:40
Nu e jag tillbaka efter en liten blogg-paus :) Har gjort ganska mkt under senaste tiden så har inte haft en tanke på o skriva nånting... har inte heller vetat va jag ska skriva om...

Jaaja, jag har iaf börjat jobba igen.. eller ja inte helt men har fått fasta tider nu under sommaren.. typ mest halv-dagar, men det är bara skönt så slipper jag vara ifrån Leon så mkt.. han e ju trots allt bara 6månader än..

O vi va på BVC på 6-månaderskontroll i Tisdags, Leon e 68,5 cm lång o väger 7650 gram... han börjar bli stor nu.. o inte nog med det.. Första tanden håller på att komma upp ! Man ser en liiiiiten kant av den i underkäken... :D tiden går bra fort alltså... o nu e det dags att börja kolla upp dagis också.. har kollat runt lite på olika dagis men jag vill nog helst att Leon ska gå i privat-dagis.. dels för att det är mindre barn på privata dagis o barnen får mer uppmärksamhet från lärarna, o dels för att jag kan tänka mig att om jag sätter Leon på ett dagis med dubbelt så mycket barn så kan det hända att han bara sjunker in i mängden.. o det vill inte jag.. =/ så vi får se hur det blir... ska forska i det dära :P

Har även varit uppe i Norrland, i Aareavaara, där min mormor bor.. (eller ja, bodde.. innan hon dog) i en vecka med Jonny o Leon o min syster o hennes familj.. Jättemysigt. Märkte dock att 1 vecka var för kort tid.. speciellt eftersom det tar minst 15 timmar (eller 2 dagar, beroende på hur man kör) att bila upp dit.. =/ så nästa år stannar vi MINST 2 veckor istället.. man hinner inte göra så mkt på bara 1 vecka heller..

Nu i veckan kommer jag jobba Mån, Ons, Tors o Fre.. o det e enda veckan jag fått med heldagar.. jobbar från 7.30-16.15.. Kommer bli tufft att vara ifrån Leon så mycket den här veckan.. men jag får ta igen det när jag kommer hem från jobbet.. o i helgen såklart ! =)

Idag ska jag hämta min bil som jag parkerat hos Jenny, o efter det så ska jag träffa Mickan o lilla Vera :) så nu ska jag göra mig i ordning så det händer nåt idag !

Bilder kommer förresten senare när jag lagt upp dom på datan.... Tjingeling !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: