Födelsedagsmiddag .

2009-02-06 / 15:47:37
Idag har Leon varit rätt kinkig.. han har haft några skrikattacker som har hållt i sig ett tag.. nu sover han o jag hoppas han sover en stund nu utan att vakna o börja skrika igen.. Tycker så synd om honom =/ samtidigt e det så himla ansträngande att inte kunna göra något.. när han får en skrikattack måste man i princip gå runt runt runt med honom hela tiden för att han ska va lugn. Så fort man sätter sig ner eller lägger honom i sin säng så börjar han gråta.. vilket gör att han blir som ett klistermärke på en o man kan inte göra NÅNTING annat än o bära o vagga honom.. =/ önskar den här tiden kunde gå fortare så man kan få börja njuta av att vara mamma.. just nu känns det mest ansträngande o påfrestande =/ som tur e så går ju kolik över av sig självt, det e ju inget som e permanent.. men varje dag e en kamp för o få Leon o må bra.. o tiden går så EXTREMT långsamt.. =/ menmen. That's life I guess..

Idag ska jag på födelsedagsmiddag hemma hos AnnMarie :) så det e första gången som Jonny e ensam med Leon. Tyckte grabbarna skulle få umgås lite mera med varandra ;) hihi. Men vi får se om jag väljer att gå ut med dom ikväll.. kommer iallafall åka dit o äta o dricka lite med dom.. men jag har inte bestämt mig än för om jag ska med dom till stan.. vill ta det lite chill eftersom det e första gången jag ska dricka på snart 1 år.. tar det säkra före det osäkra so to speak.. =) men det ska bli trevligt iallafall. Kommer nog kännas skumt att åka iväg utan Leon.. blir första gången som jag e ifrån honom så länge.. men det ska nog gå bra.. man behöver nog en liten paus ibland också.. speciellt om man ska orka hantera hans kolik på bästa sätt.

Nej, nu måste jag sluta skriva o börja göra mig i ordning.. inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig ikväll ! HJÄLP.. Vet knappt vilka kläder jag kommer i nu efter graviditeten.. =/ får riva ut hela garderoben o börja köra catwalk i en 360 graders spegel haha.. om jag ändå hade haft någon.. ;P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: