Barnfritt !

2009-02-22 / 21:52:15
Igår var jag, Jonny o Leon på middag hos min syster o hennes familj i Södertälje. Vi åt god mat, pratade, tittade lite på Melodifestivalen o hade jättetrevligt. Sedan stannade Leon kvar hos henne för hon skulle va barnvakt igår.

Då hade jag passat på att dra ihop ett gäng så vi alla träffades o gick till Mirabelle här i Skogås, en kvarterskrog som har både dansgolv o karaoke :) Vi drack öl, vin, sjöng karaoke o hade jättetrevligt, stannade ända tills dom stängde vid 2-tiden :) Sedan var jag o Jonny påväg hemåt men jag ville inte gå hem, så jag kom med förslaget att vi skulle rulla över till hans mamma o umgås lite... så vi tog en taxi hem till hans mamma vid 3-tiden (som för övrigt är nattuggla o jättegärna ville att vi skulle komma över), satt uppe med henne o pratade, drack kaffe o Baileys o kokade korv haha :D

Jonny gick o däckade vid 5-snåret (färsking !!) o jag satt uppe med Jonnys mamma o fortsatte dricka baileys o prata skit ända till kl var 7 på morgonen... här färskas ingenting minsann, ska man festa o äntligen e barnlediga så passar man väl på ;D men vid 7 så började jag känna mig lite mör (!!) så då rullade jag också in till sängen.. fick för övrigt höra idag att Jonnys mamma minsann inte hade gått o lagt sig, nejdå, hon hade satt sig o börjat måla sina naglar efter jag hade rullat in till sängen... haha bara ORKA sitta kl typ 8 på morgonen, full, o måla naglarna?! japp, det e Jonnys mamma det ;D

Nu har vi iallafall fått tillbaka våran son så nu e verkligheten här igen :) saknade prutten JÄTTEMYCKET, var ju första gången vi va utan honom så länge... men samtidigt var det himla skönt att få ha en barnledig kväll o bara göra precis vad man vill :) ( med andra ord, festa GAAALET... haha ;D )

Imorgon ska prutten till BVC o vägas o mätas... ska bli intressant o se hur mkt han har vuxit :)

Nej tamejsatan, nu ska jag rulla ner i soffan o vara en riktig degklump o bara gulla med min fina lilla pojke :)
Tjingeling!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: