Desperate Housewives

2009-12-01 / 22:25:51
Okej nu undrar jag bara såhär... Ni alla som såg avsnittet alldeles nyss.... tycker ni inte att det var bra gjort utav Mike att äntligen säga till på skarpen till den där tröga kärlekskranka kärringen? I think so. MEN. Hon behöver ju liksom inta ta livet av sig över det där.. kom igen HALLÅ?! Hon vill ju egentligen inte ens dö eftersom hon ringer ambulansen innan hon skär sig. Let me just say : Patetisk?! Nu är jag verkligen uppe i högvarv o det stör mig BRUTALT att ett program ska sluta sådär... O så ska man vänta en heeeeeeeel låååååååång vecka tills nästa gång.

Dessa tisdagskvällar är heliga för mig tack vare det där programmet! Jag kan helt enkelt och lätt säga att JAG ÄR FAST! Jag är nerklubbad och bänkad. Hemmafruarna har nästlat sig in i mina hjärnceller o lever rövare där inne o har kalas bland alla mina nervtrådar. Det är full fest i mitt huvud när kanal 5 klockan 9 en Tisdagskväll sänder detta beroendeframkallade dilemma på dumburken.

Imorgon är det min o Jonnys 2-årsdag! :)
Tiden går verkligen fort och MYCKET har hänt sedan vi blev tillsammans kan jag säga.
Jonny tog körkortet, jag hade en STOR svacka i mitt liv (hamnade på Maria + fick lugnande mediciner m.m), Lady (min hund) dog, vi köpte en katt, min farmor dog, Jonny flyttade in till mig och sedan flyttade vi till en större lägenhet, jag blev gravid, Jonny började jobba, jag blev av med jobbet, skaffade ett annat jobb, Leon föddes m.m LISTAN KAN GÖRAS VÄÄÄÄLDIGT lång. O nu är det våran 2-årsdag, julen är här snart, sedan är det nyår och sedan blir Leon 1 år! ;D

Imorgon börjar Jonny sin första arbetsdag på sitt nya jobb!
Han har äntligen fått en heltidstjänst, med provanställning först såklart... o jag arbetar inte imorgon, iallafall inte än så länge. Ska ringa jobbet imorgon. Men blir det inget jobb imorgon tänkte jag faktiskt försöka kidnappa Amie o Elias o ta med mig Leon också o börja inhandla lite julklappar! :)

Nu ska jag smutta lite granna på mitt vinglas o bara njuta av julpyntningen här hemma! ÄNTLIGEN börjar julkänslan komma! Bara snön som saknas nu..... :) :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: