Wooooho ! =D =D

2009-08-26 / 13:30:29
Måste bara meddela att arbetsintervjun gick jättebra! Dock kände jag mig som en jubelidiot när jag väl satt där... o tiden gick så LÅNGSAMT.. jag hade tid där kl 14.. intervjun tog ändå 45 minuter o i slutet kände jag hur jag höll på att tyna bort... jag kände hur jag sakta men säkert började rinna av stolen ner till en samlad klump på golvet under bordet... Tänkte att dom kommer ALDRIG att höra av sig till mig. Jag menar dom säger ju jämt "jahaaa jaa du ska ju ha tack så mkt, vi hör av oss om något blir aktuellt".. sen hör dom aldrig av sig. Så mina förhoppningar var lika långt nere under jorden som helvetet är placerat. Så jag åkte hem i min kära lilla clio, skönt sjungandes till Darin på radion. =D Sedan tänkte jag inte så mkt mer på intervjun. Sen ringer min lur vid 17-tiden o då är det verksamhetschefen som ringer.... Hon säger att hon har ringt på mina referenser o jag fick så bra referenser + att hon själv tyckte att jag verkade pigg o glad o gjorde ett bra intryck. Så hon frågade mig direkt när jag kunde börja jobba... allt gick så fort så jag blev helt snurrig i huvudet... visste inte vad jag skulle säga... men nu är jag iallafall inbokad på introduktion från och med tisdag nästa vecka.... =D =D men paniken har hunnit ikapp mig nu asså....... nu har jag helt plötsligt 3 (!!) jobb, är mammaledig... OCH ska börja plugga..... hur fan ska jag få det här o gå ihop ?? Jag överskattar mig själv lite grann känns det som.... men NEJ, det här kommer att gå bra! Glad som fan är jag iallafall! O löneökning har jag fått också! WEEEEY =D =D Kommer kunna köpa massvis med leksaker åt Leon =D hihi <3
Kommentarer!
Postat av: mickan

GRATTIS Tessan! du är så duktig! :D

Kommenterat - 2009-08-27 / 23:15:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: