Nervositet idag ?

2009-08-25 / 11:16:52
Ni undrar säkert, med tanke på vad jag skrev igår, om jag är nervös idag... Mitt svar är nej, faktiskt inte. INTE ÄN ÅTMINSTONE. Men jag säger som han i Felix Ketchup reklamen "man kan väl ändra sig..."  Nej men ärligt talat. Jag tror jag är lugnare idag än vad jag var igår.. faktiskt. Jag har tänkt o tänkt o alla arbetsintervjuer man har vart på har ju varit mer eller mindre lika. Man får helt enkelt sitta där med en främmande människa o tycka det är jobbigt att bara babbla om sig själv i typ 30 minuter.. typ "jag är så jävla bra, skitbra är jag. Faktum är att jag är BÄST. Så anställ mig liksom.." haha.. nej men typ. Men sedan är det ju över.. o då känns det jätteskönt. Sedan kan man ju inte få mer än ett nej, men då har man iallafall gjort ett försök.. o det är ju det som är det viktigaste... eller hur ? ;D 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: