Glad & Nervös ...

2009-08-24 / 12:49:15
Nu har jag precis fått ett samtal..... o jag ska på anställningsintervju imorgon..... kl 14.. så det blir direkt efter jobbet. Är så himla NERVÖS.... men ändå glad samtidigt. Vill verkligen verkligen ha det här jobbet! Ååååh. Jag hatar att gå på anställningsintervju men jag älskar känslan av att man får ett samtal senare o dom säger att dom vill anställa en.... Det går nog bra imorgon... tror jag.. jag lär säkert skriva imorgon o gnälla över hur nervös jag är.. hur mina hjärnceller sakta håller på att lämna kroppen o hur jag sakta men säkert håller på att tyna bort... likt regnpölarna en solig dag.. oh poetiskt... haha nej nu måste jag sluta skriva. Slutar jobbet om 10 minuter o ska då hem till min älskade söta lilla fisprutt till son! =) Hejdå
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: