En dag som denna.

2009-08-20 / 09:59:29
Idag väckte Leon mig kl 8, då hade Jonny redan åkt till jobbet.. (han börjar kl 5 på morgonen). O nu har jag o Leon klätt på oss båda två (jo visst Leon kan klä på sig själv.. superman.. NOT..) så tänkte bara käka lite frulle sen rulla iväg ut. Leon har fått ett paket ifrån Go'Boken idag som jag tänkte hämta ut.. sedan ska vi handla lite barnmat på Willys. Efter det tänkte jag trakassera min far lite granna o beordra honom att bjussa på en kaffe. =) Sedan blir det väl hem o laga middag tills Jonny slutat jobbet, sedan börjar jag själv jobba kl 5.

Jag har insett en grej...
Det kommer inte att bli varken Gröna Lund eller Liseberg denna sommar =(.. vi kommer inte hinna gå dit innan säsongen är över.. =( det suger verkligen prutt för jag hade verkligen verkligen velat gå på Liseberg.. Grönan e inte lika roligt men Liseberg är KUL! Men jaja, får väl vänta i ett år...... tills nästa sommar. Fan va deprimerande att ens tänka på det.... Nej nu har jag inte lust att skriva mera, ska göra oss i ordning o komma ut i det fina vädret iaf..

Hej hopp
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: