Update .. =D

2008-10-02 / 22:00:55
Nemen tjabba tjena hallå .


Nu har vi äntligen flyttat in i vår nya mysiga lägenhet =) . Det råder dock TOTAL KAOS nu eftersom när vi äntligen fått möbler o allt på plats, ja då ringer golvläggarna för då ska dom byta golven..... Så det va bara o flytta bort alla möbler igen =/ Iförsig visste vi ju det men ändå... Hoppas målarna kommer snart också o tapetserar, o att dom kommer o glasar in vår stora fina balkong... så allt bara kan bli klart någon gång... Så man kan få börja känna sig som hemma..

Mina kissar har däremot inga problem med att känna sig som hemma. Dom röjjer o far som två virvelvindar genom alla rummen o har redan hållt på o ha ner allt i golvet... =/



Oh ja, dom ser så snälla, söta o lugna ut.... Men låt er icke luras.... ;)


Jahajja, vecka 26 är jag i nu... Bebis o mage växer så det knakar =) Hihi. Jag har såna problem med att ta det lugnt, tror att jag kan klara allt ensam som innan graviditeten.... men icke. Märker att jag får ont o kroppen säger ifrån när jag överanstränger mig.. Så jag måste nog helt enkelt lära mig att börja ta det lite lugnare... imorgon ska jag till barnmorskan, hon ska mäta livmodern o kolla så min lilla pojke växer som han ska... men det har jag inga tvivel om =D

Nu e min lilla älskling på jobbet... Han har jobbat sen kl 5 imorse o slutar inte förrän 12 inatt.. =( 19 timmar i rad... Stackarn =/ o imorgon börjar han jobba 5 på morgonen igen..... så det blir inte mycket sömn för honom inte.... Får se till o va en god fru o ta hand om honom när han kommer hem =) hihi.

Idag har jag varit o handlat garn... tänkte ge mig på att börja sticka bebisfilt o bebis sockor.... JAJAMENSAN, ni läste RÄTT!!!! ......Min lillknodd kommer ju trots allt födas nu under vintern så jag måste hålla honom varm ju =) Nu gäller det bara att lära sig sticka... O sist jag gjorde det var när jag var typ.. öööhh.. 9 år och gick på kollo ?!?! .... Hrrrm. Aja.. Det blir nog skitbra.............. =D

Nu ska jag lägga mig i soffan o kolla lite tv, läsa o vänta på att min älskade man kommer hem =) .
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: