Mööörk dag ...

2008-11-28 / 19:32:25
Idag har verkligen varit en utav dom tråkigaste dagarna hittills i vinter.. Ingen snö finns kvar på marken, det e regnigt, mörkt, kallt o grått ute också... ingen höjdardag med andra ord... men men, man visste ju att den här årstiden skulle komma förr eller senare.. men SUCK så himla boring det är!!!

Nu ska jag snart bege mig över till Jenny o ta med mig chips o dip, hon står för colan :) hon e barnvakt idag o Jonny ska ut o fira en gemensam kompis till oss som fyllde år i Tisdags så jag o Jenny ska sitta med våra chips o chilla o sticka på bebisfilten.. Hon ger mig en hjälpande hand med den eftersom jag inte tror jag kommer hinna klart me den annars.. :) så ikväll blir det en riktigt lugn mormor-kväll !! =D haha. Kanske zappar över kanalen till Idol också, så man kan få riktig soffpotatis stämpel i pannan... ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: