Jahaja .. ?

2008-02-06 / 15:42:10
Fan tänker ni, e hon här NU IGEN ? HAHA JAJAMENSAN ! Se på fan att det är jag faktiskt ! =D

Jag e väldans glad måste jag säga, jag kommer få börja ett vikariat på Willys om några veckor ! =) o jag som trodde mitt liv va över eftersom jag bara hade min behovsanställning där, och det ger inga märkvärdiga pengar... Men nej gott folk =D även min otur kan vända och bli något bra =D !! Tackar och bockar för det .

Nu sitter jag här i mina sinnes fulla lag .. lägg märke till FULLA .... nej jag är inte det ÄN, men jag sitter ivrigt och funderar på om man ska ta sig en hutt ikväll .. Känns väldigt lockande ... ;) dock har jag gått med på att arbeta imorgon, men börjar inte förrän 5 ... hmm hmm. Vad gör man åt ett sånt här svårt beslut ? Jag vette fan, o bolaget stänger om några timmar. .. dags att komma fram till ett beslut ... ?

Måste höra runt lite med mina fyllekompanjoner om dom har lust att hutta med mig ikväll , tänker då inte sitta ensam och vara glad i hatten .. inte en gång till haha.

Vad säger ni flickor, blir det en kväll med charader och vin igen eller ? KOM IGEN FÖR FAN . Gör en stackars sate som mig glad nu ! =D

Dessutom e det ju dock allt Lill-lördag idag, så det är tillåtet att ta sig en sup. .... =D !!!
Kommentarer!
Postat av: Yer captain

grattis, jgf har också precis fått ett nytt jobb.. feels great :D

Kommenterat - 2008-04-02 / 22:42:38  | URL - http://nekromongo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: