Happy Lucia ! ;)

2008-12-13 / 23:15:56
Glad Lucia på er alla !

Nu börjar julstämningen äntligen infinna sig o julen närmar sig med stormsteg...
Igår sov min käre vän Jenny över hos mig o Jonny o vi satt o spelade guitar hero o pratade tills kl var halv 4 eller något inatt... Sedan gick vi upp vid halv 10 imorse, drack kaffe, gick ner till centrum o handlade Lucia-frukost o då hade dom en liten julmarknad i centrum så jag passade på att gotta mig i bebiskläder...(vad annars?) En tjej där såg att jag var med barn o tog fram en gömd kartong med MASSOR av bebiskläder i.. För 10 kronor plagget. HALLELUJA säger jag bara. Vi gick ju inte därifrån tomhänta om man säger så... =D

Här ser ni våran härliga frukost vi hade dukat upp imorse...



O här ser ni alla bebiskläder vi kom över. 12 plagg plus 2 mössor o ett par vantar som hör till overallen. Helt sjukt mkt. Allt som allt gick detta på 160 kr. Galet.


Sedan åkte vi på julmarknad i Gamla Stan o gick runt o tittade lite men det fanns typ inge roligt där.. sen var det SJUKT mkt folk o groteskt kallt så vi stannade inte så länge utan åkte vidare till nästa projekt - en STOR loppmarknad i Vårberg =D!! (jaa jag älskar loppisar.. det e så grymt kul att gå på!) Dock hittade jag ingenting där =/ antar att jag blivit mer kräsen på äldre dar haha... ;) Jonny köpte iaf en tändare o Jenny 2 böcker o ett skärp. Det var det typ. Men det var mysigt ändå :)

Sedan på kvällen bar det av hem till Jonnys föräldrar på Lucia middag, även hans farmor o farfar hade kommit över o hälsat på. O guess vad som serverades? Japp, that's right ;) JULMAT. I mängder. ALLT gott man bara kan tänka sig. Oh jag har längtat gaaalet mkt efter julmaten, den är nog det bästa med julen... efter julklapparna ;) hihi. Mys mys. Middag, kaffe o som avslutning på kvällen - dansbandskampen på tv:n. Haha =D

PS. Var tvungen att ta en bild av hur våran söta men störda katt Lillen ligger o sover. Observera, på en pläd - inrullad som en kanelbulle. Haha. Och det värsta är att detta hör till vanligheterna, gott folk. Beundra vår gay-katt ! =D



Nu e jag helt mör i kroppen efter att ha gått omkring hela dagen - men det var askalas ! Min Lucia har iallafall varit jättehärlig o mysig - hur har eran varit ? ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: