Större lägenhet och mera jobb ! HALLELUJA GOTT FOLK

2008-08-22 / 11:11:52
Hej och hå käraste medborgare ! Nu är jag åter tillbaka med nya updates - lång tid det tog va ;) ? Nu fick jag nyss ett samtal från min hyresvärd , jag och min kära pojkvän har under en tid försökt att få tag i en större lägenhet med tanke på att när bebisen kommer vill jag gärna att det ska finnas plats redo =) och nu ska ni veta att min hyresvärd sa att jag låg som nr 1 på tur , på just den lägenheten vi verkligen vill ha , men aldrig trodde vi skulle få. JIPPIE YEY ! Nu e jag glaaad =D måste bara fixa nytt arb.givarintyg osv o skicka in det, sen är biffen klar ! =D Och åter över till annat mina vänner , the big boss här på Löwenströmska där jag sitter i växeln kom fram och frågade mig om jag vill gå på upplärning på Dalens sjukhus också , efter jag har varit på upplärning på Huddinge sjukhus . Nu händer det grejer va ! Hon tyckte jag var snabb och lättlärd och ville att jag skulle lära mig dom växlarna också. HALLELUJA säger jag bara ! ÄNNU MER GLAD ! =D Just nu verkar det vara en bra period jag går igenom och jag vill inte att det ska ta slut denna gång ! SNÄLLA OTUR , HÅLL DIG FANIMEJ BORTA NU ! =D Och på Måndag får jag se min lilla prutt i magen också =D då får jag förhoppningsvis se på skärmen om det finns en liten snoppis eller en liten muffsis mellan benen på lillskrutten ! Rosa el blått ? Det är frågan som snart blir besvarad ! Hihi =D Det var allt för mig denna gång , men ni lär nog få höra från mig snart igen , räkna med det ! =D Mer jufs åt folket !! Tack och hej !! =D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: