OCH IGEN . Jag vet att jag är otrolig ... ;)

2008-08-20 / 21:50:01
Käraste medborgare .
Nu ligger det till på detta vis att jag ÄNNU EN GÅNG har ett nytt jobb . Haha . Men detta skall jag stanna kvar på :)
Nu jobbar jag i växel på sjukhus (är nu på Löwenströmska i Upplands Väsby o ska nästa vecka på upplärning på Huddinge) . . .

JAAAAAAAAAAAAAA käraste patrioter . Även såna trevliga mörtprickar som mig kan vara kärringar mot strömmarna . Jag är ombytlig och rastlös , och tröttnar fort på saker . That's just me . .

Sedan ligger det även till på detta vis serni att jag är med barn . Japp ni läste rätt . Med min älskade , finaste , underbaraste latmask till pojkvän =D . Imorgon har halva tiden gått - 20 veckor kvar sedan då . Suuuck . Känns redan som att jag varit gravid i ett år . . Bara massa restriktioner . Ingen alkohol , ingen hårdträning , inga tunga lyft , ingen tobak , ingen rå fisk eller mögelost eller bla bla bla . Borde barnmorskorna egentligen inte bara spärra in oss gravida i små burar i 9 månader tills ungen kommer istället ? Man känner sig ju ändå lika instängd så what the hell . Å andra sidan är det helt otroligt faschinerande att ett litet barnaliv finns inuti ens kropp . . . som om ett tag framöver kommer komma ut till världen med stoooora ögon :) . . That will be the day people ;) !

Well that's all for me now . Jag skriver igen nästa gång nånting händer . Vilket lär bli rätt snart igen med tanke på att det är JAG . . . Tjingtjong !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: