På ett bananskal.

2007-05-07 / 22:01:05
image2


Såhär ser dagar ut då Natalie Ragnarsson på Olshammarsgatan i Hagsätra har tråkigt. Ja de blev iaf ett fint slutresultat. Undra var hon fick inspirationen ifrån.. =D

Ja känner att ja har handlat lite för mkt möbler än vad de får plats i mitt rum... Tror ja tar de här me o flytta hemifrån i lite väl snabb takt, men man måste ju vara förberedd. =) vet aldrig va som händer..

Ja har sjuuukt ont i ryggen.. tror ja ska be Natalie massera mig med varm olja o skrubba mig lite  på ryggen så kanske de blir bättre =D hihi.

De blir nog så att ja o Natalie gifter oss på den lilla stenen i Hagsätra. Brevid hennes träd. Eller under. Ja vet inte än, planerna är inte riktigt färdiga. Eller så kanske de blir den omtalade "bush-of-love" vi väljer att bli man och fru i. Vi är inte riktigt ense om detta eller hur bröllopet ska gå till. Herr och fru kotte har sagt att dom jättegärna vill vara best man /tärna, men vi har diskuterat detta fram och tillbaka och vi vill nog hellre ha herr och fru Kvistman som står brevid oss i de gyllene ögonblicket. Men som sagt, vi får se vad som händer.

Kmr aldrig glömma den dagen då jag o Natalie skulle gå in på toaletten tillsammans. Hon satt fredligt på toasitsen och pinkelinkade o ja skulle tvätta bort mitt smink. Min härliga otur som ja tidigare berättat om slog då in denna dag. Jag skulle ta nånting från toaletthyllan men råkade komma åt min deoderant. Ej så smart. Den flög ner i Natalies behov, i toaletten. Vad fan gick snett ? Friden fick ett konstigt slut. Där stod jag chockad, Natalie förvånad och min deoderant i hennes piss. Så trevligt gick det till. Sen kunde ja inte sluta garva..

Så härliga dagarna kan bli ibland .. =) Don't you think?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: