Introducing Siikavaara :D

2007-05-05 / 23:38:37
                image1



Många undrar säkert varför ja valde siikavaara som namnet på min blogg... Dom som känner mig vet var namnet kmr ifrån men till er andra så tänkte ja bara säga att de e mitt släktnamn, o egentligen mitt riktiga efternamn (fast ja heter nåt helt annat).. då ja e halvfinsk men inte pratar finska hemma.

Min pappa driver me mig o säger att ja härstammar ifrån lappjävlarna, ni vet dom som har sån där stor mössa me en tofs på huvet, tennisskor på fötterna, kälke me ett snöre knutet runt midjan o ett lasso i handen?

Krångligt de där, ja vet.. konstigt nog så har de gått rätt bra i livet för mig ändå hittills, (peppar peppar).. o bara de är ett mirakel me tanke på min OTROLIGA OTUR.. 80% av grejerna i mitt liv som händer mig är ingen ren slump, tro mig, bara ren otur.

Tack Gud för att du har valt ut mig som ditt absolut bästa barn!! SKÅL FÖR DEN!!

Många gånger när man har trampat i skiten o kämpar för att se ljust på saker o ting försöker ja alltid tänka efter ordspråket "de är inte livet som äger dig, de är du som äger livet " .. men som sagt i mitt fall tror ja fan att nåt gick snett nånstans där på vägen asså ...



Kommentarer!
Postat av: haydi

coolt släkt namn "siikavaara" min heter "alkerswan"

Kommenterat - 2008-02-04 / 01:45:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: