Emelie, hinken och bollen.

2007-05-13 / 20:40:49
Det var en gång en Tessan, en hink, en boll och en Emelie.

Tessan och Emelie satt och diskuterade om Tessans utlandsresa hon skulle göra, och Emelie var helt förtvivlad då hon inte visste hur hon skulle klara det långa avståndet och den långa tiden utan att vara nära Tessan. (Hon avgudar Tessan, by the way)

Emelie har alltid varit benådad med en väldig bakdel, som har varit både till hennes för och nackdelar from time to time. Emelie ville så gärna vara med Tessan men denna gång kanske den gudomliga bakdelen inte skulle räcka till. In i diskussionen:

T- Nu vet jag vad jag ska köpa till dig i födelsedagspresent!
E- Vadå för nånting? säg !
T- Haha, en sån där boll med öron på, du vet som man hoppa omkring me på gymnastiken när man va liten.
E- Meh, varför de?
T- Jaaa, du klarar ju inte av att vara ifrån mig o eftersom din rumpa inte räcker till o studsa efter mig tänkte ja att om ja köper en boll så kan du ju hoppa med den efter planet...
E- Meeeeeeeh!!

Sedan har vi då den härliga historien om hinken... haha den får jag inte berätta för då kommer Emelie att jaga mig med tofflan runt hela Högdalen. Och jag känner mig inte riktigt på humör för att springa ut och motionera denna kväll. Dessutom är jag rädd för rumpan...... En annan gång, Emelie ;) men bara så du vet, JAG GLÖMMER ALDRIG! hahahaha.

Puss & kram !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: