Håller tummar och tår....

2010-10-06 / 18:14:25
.....för att allt går bra för oss!

Nu lär det ju ta ett himla bra tag innan vi får reda på någonting... men det är lika bra att vara inställd på att saker och ting INTE går som man vill, så slipper man bli besviken sen liksom.... Men drömma kan man ju alltid göra, o det tänker jag faktiskt fortsätta göra tills jag vet hur allt blir !

Idag har Leon varit hemma med Jonny medans jag har jobbat, Leon e fortfarande snorig o Jonny har typ åkt på nåt ryggskott eller nåt. Han har vrålat som en stucken gris här hemma o haltat fram med datastolen som "rullator" o skrikit "aj" o behövt sitta snett för att inte ha ont. Kan ni tänka er hur MYCKET jag har skrattat? Det vart så illa så jag va tvungen att springa på toaletten när han började vandra omkring med datastolen som stöd för jag höll på att kissa på mig... hahaha.

Dessutom var han tvungen att tillkalla "back up" i form utav greken Christoffer som fick komma hit och assistera Jonny, för han kunde inte lyfta upp Leon ur sin matstol, samt fick Christoffer själv ont i ryggen så båda två gick omkring här o skrek. Behöver jag nämna att greken va på apoteket o köpte varsitt "Voltaren" plåster som e mot smärta som dom båda har satt på ryggarna nu??.... Assååå.. hahaha....

En helt vanlig vardag med andra ord. O nu har jag börjat prenumerera på Triss också!

Hallååå storvinsten, kom till mamma! :D

Kommentarer!
Postat av: Anonym

tant varning "börjat prenumerera på Triss" HAHA

Kommenterat - 2010-10-06 / 19:05:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: