Ååååh.

2010-10-04 / 22:17:01
Vad jag lääängtar tills imorgon! Vill bara sova så det ska bli morgon så tiden ska gå fort!

Det jag inte längtar lika mycket till är provet i skolan imorgon. Har suttit o läst alla sidorna nu, o fick precis reda på att alla svaren till frågorna vi ska studera finns på internet.. SKÅL. Suttit o läst allt i onödan. Eller kanske inte, det är ju bra o veta information o så men va faaaan, man ska väl inte plugga mer än nödvändigt?

Såatteh. Ja. Nu får jag börja om från noll. O helt plötsligt tappade jag motivationen. Det är egentligen asenkelt för mig att leta upp svaren o plugga in dom, men det tar verkligen emot. Vet att jag kommer sitta som en stressad timer imorn för o göra allt i sista sekunden, o samtidigt se efter Leon. Ja men det kommer ju gå bra.

Usch, varför ska folk krångla till det? Otydlig information - NEJ TACK. Plugga i onödan - NEJ TACK. Plugga i sista sekunden - NEJ TACK. Tala om exakt VAD det är man ska studera - JA TACK. Var det svårt eller?!

Bajs
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: