Tuesday .

2010-03-09 / 20:14:07
Idag har Leon varit hemma från dagis för att han har varit lite snorig.
Tog febern på honom ikväll o han hade 37.8 i feber men han har fått alvedon så vi får se hur han mår imorgon bitti. Är han fortfarande dålig så får han stanna hemma från dagis.
Han har iallafall badat skumbad idag o plaskat i vattnet :)
Det enda som han typ får panik för är när man ska skölja av honom o han får vatten i ansiktet. Han blir jättejätterädd stackarn.. Tror det beror på att han har fått kallsupar när han var mindre o badade..





Men lika glad för det var han ändå :) som alltid !
Mitt lilla hjärta <3

Usch jag känner verkligen att jag borde plugga. Men jag orkar inte!
Dessutom är det fel vecka på månaden o jag har legat halvdöd hemma o haft jätteont i magen idag :(
Vi får se om jag orkar skicka in någon uppgift senare, annars får jag skjuta på det tills imorgon!

Imorgon hade jag tänkt dra med Carro o hennes lillplutt Lucas o dra o shoppa lite grann! Har presentkort på Triumph på 700:- som jag fick i julklapp som jag fortfarande inte har spenderat.. O jag behöver nya underkläder faktiskt.. Sen har jag även ett presentkort på Make Up Store som jag fick av Jonny i julklapp. Det är en sminkkurs där det dessutom ingår sminkprodukter för 495:- samt att dom sminkar mig :) Funderar på att boka in en dag som jag ska gå den. Längtar efter att ha en heldag då jag bara tar hand om mig själv verkligen

Well well.. vi får se. Vi ska iallafall iväg på äventyr imorgon! :)

O hörrni! Ni har väl inte missat att Desperate Housewives kommer på kanal 5 om en timme? ;)
Jag ska börja förbereda min mys-hörna i soffan strax. Kanske göra lite te. O gräva ner mig under en filt o invänta min heliga timme som förövrigt alltid är på Tisdagar mellan kl 21-22. Haha ;D

See you tomorrow !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: