Shopping-addict ?

2010-03-14 / 22:55:26
Jag? Nej. Absolut inte. Inte om man jämför med de som har massor av pengar o kan shoppa dagarna i ända, utan att märka ett hål i plånboken.. so no, thats not me. Jag gillar att shoppa o fynda billigt, så jag kan komma hem med.. ja typ 100 kassar, o ändå ha massa pengar kvar, haha isn't that lovely ? ;D

Handlade iaf underkläder från Triumph, haha BH+trosor kostade över 800:-.. men jag hade presentkort där så d gjorde ingenting, hittade bh+trosor i vit spets, jättesöta.. sexigt o oskyldigt va? Kan ni se mig i det ? haha.. det roliga är att jag köper ALDRIG vita underkläder... so this was a BIG undantag !



Sedan köpte jag silver-schampoo.. yes, u know, för att få bort det fula gulaktiga in my hair. Ska testa d imorgon.

Usch, jag har blivit sjuk. Är hemma från jobbet imorgon men måste samtidigt pallra mig in till min HLR-kurs. Hur nu det ska gå till? Varken Leon el jag är bra... men we have too!
Jag ska iaf jobba på Tisdag, men kursen imorgon är obligatorisk.. men jag jobbar ju egentligen.. men jag är sjukanmäld! Vad ska jag göra? Någon som kan ge mig tips?

Sometimes I wish things weren't so hard.....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: