Puuuhhhh ... !!!

2010-03-23 / 12:09:23
Nu är saneringen här hemma KLAR ! Wiiihoo ! :D
Leon har fått i sig både välling o blåbärsyoghurt idag utan att kräkas, han klarade sig hela dagen igår också ! Yeey !
Känns som att vi börjar bli "normala" igen här :)
Nu springer Leon omkring överlycklig med sin lilla städ-vagn, som han inte kunnat leka med förrän idag.. O det vart en lyckad premiär kan jag säga.. haha



Äntligen frisk !

Nu har jag tvättstugan, det sista e på G att bli rent, känns såå skönt ! Det luktar numera fräscht Ajax här hemma istället för sjukhus.. typ..

Imorgon ska jag jobba igen ! Jobbar Ons, Tors, men tänkte kanske att Leon skulle va hemma från dagis imorgon också, bara för att.... vill inte sätta honom för tidigt på dagis o så kanske han blir sjuk ännu en gång.. det orkar jag verkligen inte ! Mycket för min egen skull också, jag orkar inte bli sjuk igen.. o behöva va hemma från jobbet ytterligare en vecka.. :/ Så vi får se om Leons farmor kanske kommer hit o passar Leon under dagen :) Så får han gå på Torsdag istället !

I Torsdags förra veckan fyllde Jonnys pappa år o i helgen skulle han firas.. himla synd att vi inte kunde åka dit o fira honom. Men jag tror att dom e glada för o slippa ha fått den här hemska magsjukan iaf ! :)

Nepp, gröt-dags för Leon sedan tvättstuge-dags för moi ! Hejsvejs !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: