Mindre irriterad..

2010-03-04 / 22:50:27
Hej igen alla glada människor i detta härliga Sverige-väder där ute!

Jag är på lite bättre humör nu faktiskt. Men jag är fortfarande sjukt trött på det här vädret! Det som har gjort mig mest irriterad på den här vintern är att folk faktiskt trodde snön var en skänk från ovan typ... Det var som att ingen hade förstått att vi skulle få vinter i Sverige.. sen att det har varit den värsta vintern på typ 20 år är en annan sak.. men det verkade ändå som hela Sverige bara gick i idé o dog när vintern kom?..

Iallafall, hörde nyss på nyheterna att våren är på väg.. Därför höjdes liksom mitt humör :D


Nu har vi precis mumsat i oss gurka med lök-dipp, kollar på Gordon Ramsey samtidigt som jag har skickat in en skoluppgift! Imorgon ska Leon få prova att gå själv hela dagen på dagis.. Spännande! Ska lämna honom kl 9 o hämta honom kl 14. Kommer kännas konstigt men jag antar att man vänjer sig...

Det kommer inte vara så synd om mig ändå för jag ska träffa Carro o Lucas, Victoria o Ella! :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: