Lite shopping .

2010-03-10 / 18:30:07
Idag blev det en liten shopping-dag med Carro o Lucas o Leon :)
Dock vart det inte lika mycket shopping som jag hade tänkt mig eftersom Leon fick vara hemma från dagis idag pga feber. Så kände att jag inte ville vara ute så mycket med honom, han verkade dessutom så hängig...
Men om febern är bättre o han mår bättre imorgon så tänkte jag åka till Farsta med Carro för o fortsätta shopping-rundan lite! :)

Jag har varit VÄLDIGT osjälvisk idag måste jag säga! Jag köpte bara en enda grej åt mig själv faktiskt. Det måste nog vara rekord... o jag köpte inte ens ett par skor!! Carro vad säger du om det här, visst är det otroligt?!...



Köpte gympaskor till Jonny o Leon!



Solskydd till bilen, strumpor o lakan åt Leon



Tvålar, vanish, CD-spelare åt Leon och TRESemmé Heat Defense åt mig själv :)
Har läst att den där Heat Defense ska vara jättebra skydd för håret om man tex fönar eller plattar det..
Nu gör jag inte det så överdrivet ofta, men när jag väl gör det vill jag inte skada håret..

Sen åkte vi hem till mig o åt lunch, sedan kom Anna över så fikade vi.
Efter det åkte jag på personalmöte o nu är jag hemma igen.. Leon börjar bli lite kinkig av febern nu märker jag, tog tempen för en tim sedan o då hade han 38.2. Inte så mycket feber för ett barn men det räcker tydligen för honom! Så det blir sängen för hans del snart.

Usch.... nu börjar jag själv må illa.... Snälla snälla hoppas det bara är en inbillning.....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: