Laundry - mama ...

2010-03-22 / 14:22:13
Jag kan ju säga såhär : Jääävlar va mycket tvätt det blir när man har varit magsjuk !!!!!!

Jag har nu tvättat 5 maskiner på 2 dagar, och har inte ens tvättat 10% av all tvätt än... (!!)
Har tvättstugan imorgon, tack o lov, har 5 stycken proppfulla blå IKEA-påsar med tvätt som ligger o väntar.. o en maskin som går för fullt här hemma nu.. helt sjukt !
Täcken, lakan, kuddar, påslakan, kläder, mattor, filtar, handdukar... jaaa.. ALLT har blivit nerspytt ungefär..
Härlig info va ?
Jag känner mig som en kvinna från Smittskyddsinstitutet just nu, som sanerar hela lägenheten från bakterier... haha.. men jag vill VERKLIGEN INTE åka på denna hemska maginfluensa en gång till !

Idag står det ytterligare sanering på att göra-listan, dvs : Dammsuga och framförallt MOPPA GOLVEN !!!



Någon som vill byta med mig ??! ;)

Har även hängt upp nya gardiner i köket, ni vet mina panel-gardiner som jag visade att jag köpte för ett par dagar sen ? Det blev faktiskt fint tycker jag :)



Vet att bilden blev väldigt mörk.. kameran på mobilen e ju inte den bästa..
Köket kanske inte blev fulländat men det ser mycket fräschare ut än innan kan jag lova :)
Lite mer vår-aktigt liksom :)
Kommentarer!
Postat av: Amie

Åhh..era stackare!!!

Hoppas lilla Leon blir bättre snart...det är det värsta som finns när barn e sjuka :(

Duktig du är Tessan, kämpa på..

Pussa Leon från mig :)

<3

Kommenterat - 2010-03-22 / 15:40:38  | URL - http://amiesbubbla.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: