Jädrans brandövningar!!!

2010-03-01 / 15:12:29
Nu tjuter det som fan utanför oss! Det låter som att ett tåg kommer köra in i lägenheten när somhelst.. Jaaaa.. O Leon som ligger o sover lunch... inte fasen lär han göra det länge till i det här oljudet!!!

Idag var första dagen på dagis. Vi va bara där i en timme idag, sen ska vi va där från 9-14 varje dag fram tills Torsdag, sedan på Fredag ska Leon få gå första dagen ensam på dagis! Lilla prutti.... <3
Han va rätt blyg först när vi kom dit.. så mycket barn.. o så mycket söta tjejer ju! ;) så han va väldigt mammig o ville helst inte gå ifrån mig.. men det släppte efter 20 minuter.. då kände han sig verkligen som hemma! O det va en annan liten kille som också skulle gå inskolning första dagen idag.. gissa vad han hette? Jo LEON ! O 1månad yngre än min Leon.... haha vad är oddsen? Men fröknarna tyckte MIN Leon skötte sig så bra, han är så lugn o fin :) den "andra" Leon va mamman tvungen o gå hem med tidigare för han blev jättegrinig o trött osv... men inte min lilla kille inte, han va så glad hela tiden! *STOLT MAMMA* :) :)

O apråpå det så lär den där 1½ timmen som vi va på dagis idag tagit på Leons krafter eftersom att han nu har sovit lunch sen halv 1.. snart 3 timmar..

O imorgon säljs min älskade bil... *snyft*... men it's for the best! Men jag har ändå separationsångest... :(

Nej nu måste jag gå o kolla till min son.. han kanske har fått tinnitus eller men för livet av det här satans tjutandet!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: