Idag....

2010-03-18 / 20:39:24
....har jag varit lika effektiv och duktig som.....jaaa...jag vet inte...3 turborobotar, typ.

Jag lämnade Leon på dagis 9.30 idag, efter det åkte jag förbi jobbet o hämtade min arbetspärm. Sen åkte jag till Kungens kurva o vandrade in på Toys R us, ville ju hitta en ny Vileda-mopp åt Leon eftersom vi tappade den förra :(
O där hittade jag även en till present åt lilla Vera :)



Ett helt nytt set Vileda-grejjer med vagn :)



En amerikansk fotboll som låter m.m



& nya strumpor med dödskallar på o ett par till vantar tyckte jag prutten behövde :)



CD-skivor med bla "Imse Vimse Spindel" som Leon älskar :D



3 nappflaskor som det står "Prince" på, o en krona som lock :P



Ett av Veras paket.... nu blir ni nyfikna va ? ;)

Leon har dock inte hunnit få sitt Vileda-set o sin amerikanska fotboll än, för jag tänkte ge honom dom efter middagen... men han matvägrade o verkade må dåligt så då tog jag tempen... o han hade 39.3 ! :(

Han har alltså bara hunnit gå på dagis 2 dagar sedan han var hemma en vecka... det här känns inte alls bra!
Så istället för att få paket så fick han gå o lägga sig tidigt, få välling o få alvedon. Stackars liten :(

Eftersom både jag o Jonny har nya jobb o verkligen egentligen inte kan vara hemma just nu, så kommer Jonnys mamma o passar Leon imorgon. Jag har ju endast hunnit jobba 1 dag på snart 3 veckor.. på mitt nya jobb.. så jag känner verkligen att HUR mycket jag än vill vara hemma med liten, så kan jag inte..... :/

Köpte även lite mer smågrejjer idag, alla ni som känner mig vet ju att jag älskar att fixa o trixa med foton :)
Sedan har jag även huuur mycket scrapbooking-grejjer som helst, men har inte hunnit komma igång med det än. Idag köpte jag ännu mer grejjer o förhoppningsvis ska jag komma igång med fotona o scrapbookingen nästa vecka !



Tavelramar o panelgardiner :)



Maaaassa scrapbooking pyssel :D

Nu blev det här ett vääldigt långt inlägg känner jag.... men va ju tvungen att visa allt liksom :)
Snart börjar Criminal Minds på kanal 5 som jag ska kolla på, sedan blir det sängen... upp tidigt imorgon o göra sin plikt för folket !

Tjingeling!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: