Hälsa ?

2010-03-31 / 16:07:07
Nu börjar jag äntligen känna mig frisk ! Eller inte frisk kanske , men nästan ... det är mycket bättre iaf !

Leon är pigg o glad nu också, börjar känna igen min lilla kille igen .. han har varit som en helt annan liten person nu när han varit sjuk o så.. men igår när jag hämtade honom från dagis märkte jag att han har blivit "Leon" igen .. vet ni varför ?! Jo för han kom bärandes på dagisets sopkvast såklart ! :D

Dock har han börjat me en konstig grej ..
Han slår huvudet i golvet när han inte får som han vill , som en protest .. eller inte bara i golvet förresten , han slår huvudet i allt när han ska protestera .. :/ vilket har resulterat i att Leons panna är FULL av blåmärken (och bulor).. Det började som en rolig grej men nu har det gått lite till överdrift !

Såatteeeh, idag var jag o Leon en tripp till Babyland efter jag hämtat honom på dagis .. o där köpte vi en "hjälm" typ av mjukt bomull eller vad man ska säga , som han får ha på sig här hemma .. haha han ser inte klok ut i den o jag låg på golvet av garv när jag satte hjälmen på honom haha.. men vad ska man göra ?
Hans blåmärken läker ju aldrig annars .. Jag ska ta en bild på honom sen så ni får se.. ;D

Idag ska jag stuva blomkål.. förra gången jag gjorde det gick det sisådär.. medelmåttigt med andra ord .. jag lyckas aldrig få min mat lika god som när min pappa gör den - orättvist ! Men idag ska jag försöka igen iaf..

Haha stackars Jonny , han får jämt vara min försökskanin när jag ska agera "matfru" ..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: