Gulligt !

2010-03-17 / 20:47:11
Vem tror ni va världens mest överlyckliga lilla kille när jag kom till dagis idag för att hämta honom?
Jo, Leon :)

Han slängde sig i min famn o skulle typ krypa innanför mitt skinn helst, o så satt han i 10 minuter. Jag fick inte släppa honom för då blev han ledsen... aaawww. Lilla gullis <3

O när vi promenerade hem så skulle han prompt hålla mig i handen hela tiden, jag fick inte släppa hans lilla hand, då blev han också jätteledsen!

Så himla gulligt,
jag har aldrig sett Leon bete sig så förut.. det var verkligen en obeskrivlig känsla.. jag kände mig så älskad!! O det kändes verkligen i hjärtat att han hade saknat mig också..

Mammas stolthet !

 

 

Nu är jag klar med Medicinsk Grundkurs !


Satan denna kursen var jobbig kan jag säga.. eller jobbig. Men det var så mycket fakta så man blev helt snurrig i huvet av allt läsande.. Men nu är jag iallafall klar! Det enda jag ska göra nu är att skriva min VG-uppgift eftersom jag vill ha VG som slutbetyg i kursen. Eller hade väl helst velat haft MVG men det är så sjukt mycket jobb jag måste lägga ner på det, o jag känner inte riktigt att jag har tid till det nu... så VG får duga :)


På Fredag blir Mickans dotter, lilla Vera 1 år gammal! Vad tiden har gått fort alltså... idag har jag o Leon faktiskt köpt en liten present åt henne :) hihi. Leon valde ut den o jag tyckte den va så gullig så den fick det bli! :)

 

Kan inte lägga upp någon bild på presenten som ni kanske förstår... men ni får nog se en bild efter hon har fått den!


Hejsvejs!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: