Gaaah !

2010-03-10 / 23:45:10
Nu har jag äntligen lyckats ta mina sista hjärnceller och förövrigt min sista energi i kroppen att skicka in en skitkrånglig uppgift på 4 st a4 sidor samt bilder.. Det här va en riktigt pain in the ass uppgift o nu känns d ungefär som att jag varit vaken i vecka o bara kollat på bokstäver.. Jag tror jag har blivit analfabet på köpet. Skål. Texten bara flög omkring som irriterande flugor den sista kvarten. Men now it is done! Läraren kommer tycka första halvan av uppgiften är bra.. resten kommer hon sitta som ett frågetecken.. och ba.. eeehh.. vad har Terese skrivit nu här egentligen.. vad menar hon med detta.. njaaeeehh. Detta är nog inte godkänt vaah.. KOMPLETTERING...

Sen kom Jonny hem för en halvtimme sedan, han har hjälpt sin mamma o pappa att rensa ur sitt förråd. Vilket vill säga ungefär 30 års sparande. Ni kan ju tänka er att det tog en stund..... o att det va en del grejjer... Anyway. Han ber mig komma ner o hjälpa honom bära upp påsar, kartonger samt en sovsäck. Jag ba "men varför en sovsäck Jonny??" han ba "jaaa...eeeh.. tänkte att det kunde va bra att ha.... liksom..." hahaha.. aah eller hur. Om vi skulle börja bråka o nån av oss kastar ut den andra från lägenheten så har vi ju ändå sovsäcken liksom. Vi är garderade. TJOHO! Kvickt tänkt där gubben, I like it !

Sedan skulle jag då gå igenom kartongen Jonny hade tagit med sig hem, vilken innehöll massa leksaker från när han var liten som Leon nu skulle få... o allt gick bra tills..... det kom en JÄVLA SPINDEL krypandes över min STORTÅ.. Helvet**** jävl*** helvet** !!!

Jag skrek och tror jag höll på att skita i brallan, bokstavligt talat! Efter det fick Jonny ta hand om kartongfan ! Vad tror ni han gör? Jooo, när jag e inne på toaletten så säger han.. "men gumman, kolla häääär.. va äre hääär..." o jag min dumma blonda fan kollar ju också.. o det är TVÅ JÄVLA bebisspindlar som löper amok på en av leksakerna... alltså HELL NOOO! Jag kan ta mycket.. men inga jävla spindlar i mitt hem!!!! (och definitivt inte på min stortå, tack!!!) Vem vet om dom har lagt bo här.. o sedan någon natt dyker upp mysigt typ in my face, under my armhåla, between my tår.... and so on.. ni fattar....

Och imorgon ska jag då tvätta alla kläder o gossedjur han tog hem. Förstår ni vad jag kan tänka mig hittas där?

Jaaa, det jag vill ha sagt med detta är att jag hoppas ni ber en bön för mig imorgon. Det är mycket troligt att jag dör av en hjärtattack, får panikångest eller rent ut sagt blir inlagd på psyket för allmän spindel fobi hallucination. Det kan hända.... men vilken tur att jag ska träffa Carro imorgon.... tror jag ska be henne hjälpa mig med tvätten.... he he he he ;)




Godnatt !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: