Desperate Housewives !

2010-03-02 / 17:43:23
Ingen har väl missat den stora sensationen av SÄSONGSPREMIÄREN av DESPERATE HOUSEWIVES ikväll på kanal 5 kl 21.00 ?? Jag vet två personer som kommer sitta bänkade i tv-soffan iallafall... Jag o Jonny ! Haha..



Allt gick bra på dagis för Leon idag iallafall :)
Dom hade vattenlekar på förmiddagen o sedan fick han köttbullar o makaroner till lunch!
Dock vägrade han sova efter lunch, för att jag var där. Självklart kunde han inte somna då.. Han skulle klättra på mig, dra mig i bh:n, trassla in sig i mitt hår, gulla in sig i mina tuttar m.m.m.m.m.... Så, han fick helt enkelt strunta i det idag. Jag sa till dagisfröknarna att jag aldrig ligger brevid honom när han ska sova lunch, han sköter alltid det själv. Alltså får somna ensam. Så imorgon ska vi göra ett nytt försök - utan att jag ligger brevid honom.. Får se hur det ska gå..
Spännande update kommer imorgon ! ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: