Dagens !

2010-03-01 / 23:33:44
När vi kommit hem från dagis o jag väckt Leon från sin lunchsömn.. (han sov i 3½ timme, sedan var jag tvungen att väcka honom! Snacka om att dagis i en timme verkligen tog kål på honom.. haha stackarn!) så hämtar han direkt sopborsten! Ja han älskar ju städ-redskap.. det verkar vara en grej som inte riktigt går över.. By the way så fick han en liten "leksaks" Vileda-mopp av Amie (Elias) häromveckan, o det har blivit favoriten! Haha ;D

Iallafall.. Leon springer omkring med sopborsten o i nästa sekund hör jag bara hur han säger "iisscchh, issschh" flera gånger.. (iissch = usch).. va nu då, tänker jag, vänder mig om o ser att ungen kommer med sopborsten i ena handen o en dammtuss i den andra o säger "issch, iiiiiisccchh!" o kollar på mig... haha men ÄRLIGT TALAT.

Vad kommer mitt barn få för karriär när jag har sett denna mani för städ-redskap o dammbollar? Haha..

Iallafall, detta fick mig faktiskt att inse att jag borde dammsuga lägenheten... jag kände mig rent ut sagt TRÄFFAD... så det gjorde jag... tyckte att droppen var att min 1-åriga son kommer o påpekar för mig på något sätt typ "mamma, du måste städa hemma..".. haha



Så nu är det rent här hemma! Inget "iiiscch" nu iallafall.. :D

Nu har jag pluggat så mina ögon svider o nu blir det sängen.. mer dagis imorgon! See Ya people!
Kommentarer!
Postat av: Natalie

HAHAH. men orka vara Leon liksom ;P

Kommenterat - 2010-03-02 / 17:48:02  | URL - http://goodshit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: