Uttråkad !!!!!

2010-06-18 / 16:18:38
Faaaaaaasiken vad uttråkad jag är !!!

Känns som att jag varit alldeles för effektiv på förmiddagen så nu finns det inget kvar att göra o jag har blivit trött istället ! :/

Hämtade Leon på dagis kl 2 o lekte med honom en stund, lyssnade på musik o dansade tillsammans :) nu sover han (han hade precis vaknat från sovstunden på dagis när jag hämtade honom, o nu sover han igen!) o nu e jag inne tror jag på min 6:e stora kopp kaffe för idag o har ingenting att göra !!! :(

Jonny har en långkörning till Båstad o stack kl 6 imorse med Crippa o när dom kommer hem ska vi troligtvis ut o äta middag... men frågan är när det blir.. om jag lever då.. !! Baaaajs..

Tråk tråk tråk...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: