Tankarna flyger...

2010-06-21 / 22:08:45
...kring en större lägenhet! Fy faaasiken så skönt det skulle vara med STÖRRE! Framförallt med ett eget rum åt Leon... allt är bara i en enda röra här, vi har alldeles för mkt kläder o saker nu, o ingenstans att göra av alla grejjer eftersom att ytan (boytan för er som vill garva åt mig..) inte räcker till! :(

Kom på en grej till liksom. Jobbar bara imorgon sen har jag semester en vecka, sen jobbar jag 2½ vecka till innan vi åker till Cypern o jag har semester i ytterligare 4 veckor. Naaajs ;)

Skulle ha glidit ner till gymmet idag men så blev det ju icke, sovit skitdåligt inatt (Leon väckte mig typ 5 gånger genom att skrika "mammaaa" i sömnen X antal gånger pga av att han e febrig..) :/ sen vaknade jag automatiskt kl 20 över 4 imorse o trodde att jag hade försovit mig till jobbet.. ingen vidare bra sömn inatt me andra ord, o en rätt tuff dag på jobbet så skippade jag träningen idag. Får bli på Onsdag istället o då funderar jag även på att ta lite massage o sola lite på samma gång :)

Nej nu kallar min mjuka kudde på mig.... den riktigt skriiiker... ååh va skönt det ska bli att sova......
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: