Bad update...

2010-06-17 / 15:33:21
....as always! Fan va jag suger på att blogga just nu...

Är nyss hemkommen ifrån Vårdcentralen. Ovanligt va?

Fick åka ifrån jobbet o hämta Leon på dagis tack vare att hela hans ansikte svullnat upp pga en allergisk reaktion mot ett MYGGBETT! Han va lite svullen i pannan av myggbettet imorse, men inte så mkt att det var någon fara. Dock blev det värre under förmiddagen på dagis, tydligen. Svullnaden i pannan hade gått upp jättemycket och spridit sig ner mot ögonen så dom var typ helt igensvullna, sedan hade det spridit sig ytterligare ner över näsan o då ringde dagis o bad mig komma o hämta honom, dom var oroliga för att det skulle påverka hans andning.

O tro mig, när jag kom till dagis o fick se Leon fick jag en chock! Asså på riktigt, han såg ut som en bebis ifrån någon skräckfilm, jag kände inte ens igen honom! :/ Det gjorde verkligen ont i hjärtat att se honom så, ändå var han så glad. Som alltid. Mitt lilla hjärta <3

En normal bild på Leon, frisk o äter skorpa :




O så bilder på Leon när han fått en allergisk reaktion, ser ni hur svullen han är!??! Sjukt....








.....men lika glad ändå... skruttis :/ usch, stackarn..... :/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: