Jag fick höra igår...

2010-01-27 / 21:07:21
...av min kära tjejkompis Victoria (som för övrigt fick en liten dotter den 11:e Januari, och dumma mig har inte grattat dig o Johan än här på bloggen....har ju inte direkt skrivit mkt överhuvudtaget men GRATTIS!)... som sagt, fick höra av henne igår innan arbetsintervjun: "Lycka till Tessan, men du kommer få jobbet. Du får ju alla jobb du söker!"

TACK VIVVI för ditt förtroende... för läget är liksom såhär : JAG FICK JOBBET !

Höhöhö... :P

Börjar på min introduktion imorgon redan, och var där på intervju igår.. Jaa jag gillar ju full rulle så atteeeh. :)
Däremot så har jag ett annat problem : Jag har nyss fått jobb som kontaktperson, o ska kontakta en tjej för o prata lite me henne o bestämma tid för möte osv. Saken är nu denna att jag har försökt att nå denna människa 3 dagar i rad... ringt både morgon, förmiddag, eftermiddag och kväll i 3 dagars tid utan framgång...

Alltså. Börjar känna mig lite smått som en stalker... terrorist skulle man även kunna kalla mig.

MEN - Jag ger mig icke !

Imorgon ska jag o Amie till Ampa :) Fika lite o så ska hon få presenter, eftersom hon fyller år när hon är i Thailand (och JA, hon o familjen ska vara där i 3 MÅNADER.... jag är inte alls svartsjuk.... uhmm.. nejdå)

O innan dess tänkte jag kasta mig på luren igen o försöka få tag i denna icke nå-bara människa... O sedan blir det nytt jobb o introduktion!

WISH ME LUCK !

(Och.. eeeh. Jaa. Jag har fortfarande inte orkat leta efter kamera sladden.........)

Kommentarer!
Postat av: Cristian

Bilder i bloggen-myass. :P:P:P

Kommenterat - 2010-01-27 / 21:47:44  | URL - http://ichris.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha Cristian.... jag skaa!!! jag hittar bara inte den satans sladden....!! tror katten har släpat iväg den någonstans...... maybe...

Kommenterat - 2010-01-28 / 02:42:24
Postat av: Anonym

dumma dig har inte grattat mig o orre häller här på bloggen!!!!!

Kommenterat - 2010-01-29 / 10:07:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: