Borde uppdatera oftare.....

2010-01-19 / 15:31:50
...men jag är fanimej för LAT !

Har egentligen massor att skriva om och massa bilder att lägga upp... men min ork har inte riktigt räckt till. Det har helt enkelt hänt lite för mkt saker på sistone...

O jag känner mig dålig.. inte kunnat sova knappt nånting inatt pga att jag haft så ont i magen så jag typ gråtit... Jag har länge trott att jag har magkatarr och nu vet jag nästan med säkerhet att det är så! Sen idag så har jag värsta skumma känslan i huvudet o kroppen.. känner mig typ bakis.. kanske e för att jag inte sovit så bra.. men det är inte trevligt att må såhär när man har en pigg 1 åring i huset som kräver sin uppmärksamhet!

Anyway, ska samla krafter och försöka leta reda på usb-sladden till kameran.. sedan kommer det lite uppdateringar här ska ni se.. ha tålamod! :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: