YES !

2010-02-05 / 18:21:32
Första ensamma riktiga arbetsdagen är avklarad gott folk !
O det gick riktigt bra faktiskt.. över mina förväntningar.. :)
Skulle egentligen ha haft min andra introduktionsdag idag, men tjejen jag skulle gått med var sjuk..
Så jag fick snällt ställa upp på att köra hennes schema all by myself..
Och, van som man är, så grejjade jag det !
(självklart....) hehe :D

Nu har jag fixat massa böcker till skolan iaf !
Skulle grejja en bok till min nästa kurs - Medicinsk grundkurs.
O hittade en tjej på blocket som sålde massa böcker som jag behöver - för framtida kurser..
Så jag slog på stort o köpte alla !
Dom är ju skitdyra om man köper dom nya.. typ 400 kr för varje bok =/

Men....man kan ju inte bara ha tur...
Speciellt inte om man går i mina skor..
Ni som känner mig vet ju.. vilken otrolig tur med allt jag brukar ha..
Såatteeeeh. Jag fick böter idag!
Första arbetsdagen ensam - och böter !
Tack för den - för att man gör goda gärningar o hjälper äldre liksom...
450 jävla kronor back.
Tack - jobbat gratis idag alltså...
Jag säger bara en sak :
Om det är något på denna jord jag VERKLIGEN hatar...
Så är det dessa jävla idiotiska LAPPLISOR.
Why existerar dom för ? Fy fan för att jobba som lapplisa...
Förutom att ha världens pissigaste jobb...
så har man hela världen som hatar en..
Måste kännas trevligt för dom att gå till jobbet på morgonen..........
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: