Onsdag -

2010-02-03 / 22:17:02
Idag har jag haft min första dagsintroduktion på nya jobbet. Gick jättebra!
Fick även sticka iväg själv på ledsagning med en tant i ett par timmar, till sjukhuset. Gick också jättebra.. Hon ville dricka en kopp kaffe efter besöket och insisterade verkligen på att köpa fika åt mig också.. jag försökte säga nej, verkligen.. men det var mission impossible på riktigt alltså..... Så tanten bjöd mig på fika :) o när vi kom hem från sjukhuset sa hon att hon gillade mig jättemycket, jag var så "hjälpsam" och så "gullig och rar", och hon ville absolut att jag skulle komma till henne varje dag. Haha söt :)!

Imorgon ska vi till Leons dagis för första gången o hälsa på. Så ikväll ska jag plocka fram rejäla vantar, overall m.m som han fick i julklapp (speciellt inköpt för dagis). Ska bli så himla kul o se hans reaktioner imorgon... framförallt när det är så mycket tjejer där.. haha :D

Uhhh jag har typ miljoner saker att göra innan denna vecka är slut. Vet inte riktigt hur dygnets 24 timmar ska räcka till.. =/ ska ringa massa samtal, plugga, inhandla skolböcker, tvätta, montera upp lampor o tavlor, lämna Leon hos barnvakt imorgon kväll sedan jobba Fre-Lör-Sön, åka till min syster, åka till pappa o hämta grejjer, fixa upp min bil så den kan säljas dvs tvätta, dammsuga o göra den fin, hälsa på Alexandra eftersom hon har flyttat till egen lägenhet............ m.m.m.m..... nej nu fick jag huvudvärk...

Ska vattna blommorna nu sen avlida i soffan.
HEJ.
Kommentarer!
Postat av: alexandra

jaaaa! du måste komma till mig! känner mig sviken.... ;)

Kommenterat - 2010-02-11 / 19:52:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: