Min fina lilla kille <3

2010-02-01 / 16:11:47
Nu har vi varit på BVC och Leon har fått sin vaccination.
Han blev jätteledsen i samma ögonblick som dom stack honom med sprutan, men en minut senare var han lika glad som vanligt. Sedan när vi gick så vinkade han hejdå till sköterskan.
Min älskade skruttis <3
Han är så duktig.



 

Lillprutten älskar sitt nya tält :)

 

Imorgon ska jag o Leon bara va hemma o kurera oss. Vi får se om han får feber o grejjer av vaccinationen... det känns ändå säkrast att hålla sig hemma imorrn.. bara för att. Dessutom har jag hostat sönder min hals i helgen... o det killar heeela tiden.. detta har resulterat i att jag inte har någon röst kvar idag !


Ska försöka dricka massa te och bara mysa hemma imorgon så hoppas jag att det blir bättre. Jobbar nämligen på Onsdag.. o då vill man inte gärna va sjuk liksom !


Nu ska jag bara vänta på att Jonny kommer hem från jobbet så att jag kan åka iväg o träffa min kontaktperson.. Hoppas hon släpper in mig bara och inte tror att jag kommer för att smitta ner henne med någon dödlig sjukdom.. Och så hoppas jag även att hon hör vad jag säger med min kråkröst jag numera har fått.......

 

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: